Termeni si conditii
Magazinul virtual www.apata.ro este operat de către SC Profimatic SRL, societate cu capital romanesc, identificata prin C.U.I. : RO20015464, număr de înregistrare la ONRC: J12/4326/2006, având sediul social în Cluj-Napoca, str. Tabacarilor, nr. 2. Toate relațiile comerciale ocazionate de achiziția unui produs din magazinul virtual www.apata.ro se nasc între societatea comercială mai sus menționată și inițiatorul achiziției (persoană fizică sau juridică). Acestea apar în urma materializării dorinței cumpărătorului de a achiziționa bunuri sau servicii din magazinul on-line www.apata.ro prin plasarea unei comenzi, aceasta fiind dovada existenței intenției de cumpărare din partea clientului (persoană fizică sau juridică). În urma procesării comenzii, societatea noastră emite o factură fiscală sau o factură proformă, aceasta fiind dovada existenței unui contract între societatea noastră ca și vânzător și client (persoană fizică sau juridică) ca și cumpărător. Relațiile comerciale evidențiate mai sus se supun următoarelor condiții generale:
Cumpărătorul își exprimă intenția de a achiziționa un bun sau un serviciu din magazinul virtual www.apata.ro plasând o comandă pentru acel bun sau serviciu. Plasarea comenzii se face telefonic sau prin e-mail sau comandand produsul/produsele din magazinul virtual al paginii web. În momentul în care cumpărătorul decide să plaseze comanda este de acord cu aceste modalități de comunicare și acceptă să fie contactat pentru a i se comunica detalii legate de comanda plasată, in cazul in care acest lucru este necesar.
Plasarea unei comenzi nu înseamnă și confirmarea automată a acesteia. In functie de disponibilitatea produselor si de capacitatea de a expedia produsul, www.apata.ro va informa cumparatorul cu privinta la evolutia situatiei comenzii sale si il va contactat in conditiile in care produsele nu sunt pe stoc, au un regim special sau exista informatii care trebuie transmise cumparatorului.
În cazul în care produsul nu este în stoc, se poate conveni asupra unei date ulterioare de livrare pentru acest produs sau în cazul în care clientul refuză propunerea specialistului www.apata.ro, comanda va fi anulată, angajamentul asumat de cele doua parti devenind nul. In cazul in care produsul se va achita de catre cumparator inainte ca disponibilitatea sa sa fie confirmata, www.apata.ro va rambursa clientului sumele achitate prin intermediul transferului bancar, nu mai tarziu de 48 de ore (zile lucratoare) . Angajarea unei date de livrare ulterioară nu presupune nici un fel de obligație suplimentară pentru client, acesta poate ulterior să refuze oricând coletul. Totuși, pentru a optimiza fluxul de colete și pentru a evita cheltuieli suplimentare este de preferat ca dumneavoastră să anunțați compania noastră, în cazul în care nu mai doriți expedierea uleterioară a coletului, înainte de termenul la care se expediază, stabilit inițial de comun acord.
Magazinul nostru nu trimite automat numerele de însoțire ale coletelor, însă, la cerere, vă va fi furnizat numărul de însoțire al coletului expediat către dumneavoastră cât și numărul de contact al curierului local.
Comenzile sunt procesate în ordinea cronologică a plasării lor, echipa www.apata.ro face toate eforturile pentru a procesa o comandă plasată în maxim 24 de ore de la data plasării acesteia.
Comenzile plasate și confirmate până la ora 15:00 vor fi expediate în aceeași zi, cu excepția celor pentru care a fost solicitat expres un alt termen de livrare.
Produsele în cazul cărora s-a optat pentru varianta de plată ramburs la primirea coletului vor fi expediate după regulile mai sus menționate, cele pentru care s-a efectuat plata prin transfer bancar vor fi expediate în aceleași condiții, dar nu având ca și referință momentul plasării comenzii ci momentul în care plățile pot fi verificate în conturile noastre, cu exceptia produselor achizitionate direct din magazinul paginii web, in acest caz, confirmarea platii este facuta automat, instantaneu, in momentul in care este debitat contul clientului.
În cazul expedițiilor care se vor achita ramburs la primirea coletului veți recepționa aparatul împreună cu următoarele documente: factură fiscală, certificat de garanție și chitanță pe care o veți primi de la curier. În cazul expedițiilor plătite prin mijloace de plată electronică, vi se va pune la dispoziție o factură fiscala sau proforma înaintea expedierii coletului, ulterior plății și expediției, veți primi odată cu aparatul aceleași documente ca și în cazul plății ramburs, mai puțin chitanța.
Societatea noastră se angajează să livreze produsele în cel mult 48 de ore din momentul în care plățile sunt verificate în conturile noastre. După momentul livrării, la cerere, societatea noastră poate pune la dispoziția clientului numărul de urmărire al coletului și numărul de contact al curierului. Compania noastră nu răspunde pentru întârzieri ulterioare expedierii coletului, responsabilitatea în această situație fiind transferată firmei de curierat în momentul predării coletului.
Vă recomandăm să verificați integritatea fizică cât și funcționalitatea produselor imediat după primirea coletelor pentru a exclude posibilitatea ca integritatea bunurilor din colet/colete să fi fost afectată în timpul transportului. În cazul în care este constatată o problemă legată de integritatea sau funcționalitatea produselor comandate și livrate de curier trebuie sesizată imediat societatea noastră la unul dintre numerele de telefon menționate în secțiunea CONTACT sau la adresa info@apata.ro cât și firma de curierat care a transportat coletul. Ulterior, compania noastră se va ocupa de rezolvarea acestei probleme în cel mult 7 zile.
Produsele comercializate de noi prin intermediul magazinului virtual www.apata.ro beneficiază de garanții conforme cu legislația în vigoare, pentru care garanția este asigurată de compania noastră. Toate produsele sunt însoțite de certificate de garanție emise fie de societatea noastră, fie de importatorul oficial. În cazul apariției unei defecțiuni sau neconformități, trebuie să contactați specialiștii noștri la unul dintre numerele de telefon puse la dispoziție sau trimițând un e-mail la adresa: info@apata.ro.
Magazinul virtual www.apata.ro se adreseaza tuturor clientilor, indiferent de nationalitate sau gen, livrarile se pot efectua in orice tari ale lumii unde firmele de curierat partnere livreaza colete, tinand totusi cont de restrictiile impuse de dimensiunea sau tara unor colete. www.apata.ro efectueaza livrari gratuite doar in Romania, in cazul altor destinatii se vor percepe taxe de transport conforme cu dimensiunea sau tara coletelor dar si cu destanatia finala a coletelor.
În cazul apariției unui eveniment de forță majoră nici una dintre părți nu poate fi trasă la răspundere pentru ne-executarea obligațiilor asumate. Forța majoră este acel eveniment care nu poate fi controlat sau evitat de nici una dintre părți și care are o terță cauză, regimul acestor evenimente fiind reglementat prin lege..
Conținutul magazinului virtual www.apata.ro poate fi modificat oricând, fără aviz prealabil, comenzile recepționate și confirmate vor respecta termenii și condițiile existente în magazin la momentul încheierii contractului. Conținutul digital existent în magazinul virtual (imagini, texte, logo, etc.) este proprietatea SC PROFIMATIC SRL și nu poate fi copiat, modificat sau utilizat fără acordul prealabil al societății noastre.