Cum comand, cum cumpar, cum se livreaza
Magazinul virtual www.apata.ro va pune la dispozitie o gama variata de produse pentru filtrarea si tratarea apei. Daca nu sunteti convinsi asupra produsului pe care doriti sa il achizitionati, va sugeram sa consultati descrierea amanuntita a produselor, lista de specificatii sau fisa tehnica a produselor. Daca acestea nu sunt disponibile pentru a fi consultate sau descarcate, la solicitarea expresa, va vor fi puse la dispozitie, prin metode electronice de comunicare de catre un specialist al www.apata.ro . In cazul in care aveti nelumuriri sau doriti informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la numerele de telefon disponibile in sectiunea CONTACT, prin intermediul formularului sau sa ne scrieti la adrsea de email pusa la dispozitie.
Pentru a vizualiza si a comanda produse, va rugam sa urmati pasii descrisi in cele ce urmeaza:
Poti cauta produsul dorit navigand in pagina „magazin”, apoi alegand categoria dorita.
Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.”
Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.
Dupa adaugarea produselor in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare si metoda de plata dorita.
Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Sunt de acord cu termenii si conditiile” inainte de a trimite comanda.
Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimit comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.
In functie de produsul comandat si de suma pe care o achitati puteti sa benefictiati de livrare contra cost sau de livrare gratuita in Romania. In cazul altor destinatii unde curierii partneri livreaza, costurile de transport va vor fi comunicate in cazul unei solicitari exprese, in functie de destinatia finala, tipul produsului, dimensiunile si greutatea acestuia.
Atunci cand plasati o comanda puteti opta pentru plata in avans sau plata ramburs la primirea coletului. In cazul in care optati pentru plata in avans, produsul va fi expediat de indata, atunci cand achitati produsul on-line, in magazinul nostru virtual sau in momentul in care transferul sumelor poate fi verificat in conturile bancare ale societatii noastre, atunci cand optati pentru a achita produsele prin transfer bancar. Daca doriti sa achitati ramburs la primirea coletului, produsele vor fi expediate de indata.
Comenzile sunt procesate în ordinea cronologică a plasării lor, echipa www.apata.ro face toate eforturile pentru a procesa o comandă plasată în maxim 24 de ore de la data plasării acesteia.
Comenzile plasate și confirmate până la ora 15:00 vor fi expediate în aceeași zi, cu excepția celor pentru care a fost solicitat expres un alt termen de livrare.
www.apata.ro livreaza coletele prin intermediul partenerilor sai, firme de curierat din Romania. SC Profimatic SRL raspunde de integritatea coletelor pana in momentul sosirii acestora la client, in cazul in care sunt observate defecte, neconformitati, lovituri, indoituri, decolorari, umezeala sau oricare alte elemente similare pe cutia coletului, cumparatorul trebuie sa anunte SC Profimatic SRL si/sau sa intocmeasca un proces verbal/o sesizare, de fata cu reprezentantul firmei de curierat. In acest document vor fi mentionate neconformitatile observate la nivelul ambalajelor si daca exista posibilitatea tehnica, vor fi fotografiate.
In cazul in care, in urma deschiderii coletelor sunt observate daune de ordin tehnic sau estetic asupra produselor, SC Profimatic SRL se angajeaza sa repare sau sa inlocuiasca produsele pe cheltuiala sa, in termenul prevazut de lege.
Sesizarile tardive (dupa mai mult de 30 de zile de la data receptionarii produselor) vor fi considerate redundante, evenimentul pierzand calitatea sa de a produce efecte juridice.
In general, livrarile se fac in 24 de ore de la data expedierii coletelor, in resedintele de judet si orasele mari si in 24-48 de ore de la data expedierii in localitatile mai mici sau in cele izolate. Prin exceptie, livrarile pot intarzia atunci cand zona destinatarului este calamitata, exista conflicte civile, interdictii sanitare, etc. SC Profimatic SRL nu isi asuma nici un fel de responsabilitate contractuala asupra intarzierilor provocate de calamitati naturale, conflicte civile, situatii sanitare deosebite, probleme logistice ale curierului, etc. Responsabilitatea SC Profimatic SRL se rezuma la ambalarea corespunzatoare a coletelor, transferul acestora in cele mai bune conditii catre curier/firma de transport, acuratetea datelor despre destinatar, furnizate curierului/firmei de transport si raspunde in fata cumparatorului pentru eventualele daune suferite de colete/produse in timpul transportului, urmand ca SC Profimatic SRL sa traga la raspundere firma de curierat/transport, daca situatia impune acest lucru.